Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2017 00:03 - Пети ден от залавянето на Великия Левски
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 31.12.2017 03:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес празнуват Великия Алхимик, Великия Програмист и други Новата Година... На петия ден .... На петия ден от залавянето си Великия Левски казал на заптието:

Един ден  НРБКонституционният съд на държавата на ръбъ на евросъюза ще отмени самопризнанията ми, като антиконтитуционни, защото са изтръгнати без насилиеи не съм представляван от адвокат и в НРБъ ще има отбор на народа на моето им и няколко ЦСКА .

- Да , бе , да- казало заптието- още малко ще ти върнат конака в който си вързан. Ти за кво се мислиш, за г-н Борисов ли?

- Не, не мисля , като него, на лицата от царски произход българите по традиция не знаят гробовете им, а моя ще го знае всяко българско азбукарче- отвърнал Апостолът брат на Славянските братя пред Народната библиотека.

- Ами ти значи си от царски произхид- рекло заптието.

-Ти па откъде знаеш това, имаш ли некви научни доказателства? - запитал  Великия Левски .
- Неам, ама още не са ти намерили гроба, та знам ли... - отвърнало заптието

- Да , бе , да, още малко ще съм  и Апостол , и карето пловдиски попове са ме канониирали за светец от БПЦ и сега седемте конституцонни джуджета  са гласували да ми върнат църквите издигнати из основи на името на Апостолите на славяните

                               image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850862
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031