Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2019 04:18 - Светослав Иванов в Шоуто на Слави доказва, че не е сиганин
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 595 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
-Да Ви заприличвам на  сиганин, ас на Вас г-н Трифонов, че не ми се извинявате? - Ма аз нищо не съм казал ... засмолотеви шоуменът , като  тв водещ пред премиер
- Ма аз не Ви питам риторично, като Вас Премиера, за отговори на зрителки, Вижте ме, да заприличвам на сиганин, а? На диванчето...
-Ми светъл съм. Вижте ми снимката от паспорта, ако обичате, да е църно бела , ми не е. Цветна е. А? Къф циганин съм. И  с очила. Да сте виждали сиган с очила, а?
- Ми Чирков..- отвърна Слави
- Мани го тоа мангал...  -  журналисчето се усети се  и за да замаже добави ... Ей, по хиляда мисли Ви минават в главата в минутата г-н Водеш. Голяма глава имате г-н Трифонов.. Заради това сме  Ви приятели , ние разследвашите журналисти. Аз знам, че Вие обичате и поощравате разследвашата журналисика. И като разследваш журалис, че Ви кажа, че сиганто не се обижда на сиганин, а за тях мангал е голям обида, тъй от мен да знайш..
- Ей, мангал- опита се да се пошегува Слави и като ми ти рипна тва журналисче в студиото, като, че ли Тодор Башиянов се беше върнал да играе Боби Перуката:
- Сокерес у наште храсти бе , чалгар, на кой ше викаш мангал,  не ти ли показах снимката от паспорта си , цветнокож съм, а не църно бял !?  Хас му кар на вилица , чалгар.

- И пак ме поканете да ти гостувам...



Гласувай:
0



1. apostapostoloff - И това е страшно
18.01.2019 06:08
тъпо. Голяма тъпня! Днес ти счупи тъпомера!
цитирай
2. getmans1 - Още една мазна свирка на Гарелов, ...
18.01.2019 08:22
Още една мазна свирка на Гарелов, Слави определено дебиляса ... също като автора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3861288
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930