Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2019 01:05 - Великия Алхимик разкрива, че той е Поморийският гей, 21 публикации преди самоубийството на тракедонистическия херо
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За Поморийския гей се знае само, че бил докаран със служебен автомобил, приятели. Педерасите и преди и сега се возят със служебни автомобили. Фактолофията  показва кой най-често използва служебен автомобил, т.е. педераст  по "дифолт". - Пидирас, пидирас, ма е от Панагюрище. Нема да мине пред научния съвет, приятели, истината Ви казвам , ученият никога няма да излъже, да съгреши, да, но да излъже никога- разсъждаваше научено Великия Алхимик.  Тва да не е Комисята за македонската исторя. Нема да мине пред научния съвет
- Що па тогава да не докажа кой е Поморийският педераст, като е от Поморие? - Кой друг да е, ако не аз, приятели , аз се досетих за това !- Не доказах ли аз, че Славянските братя не са измислица, като ги заварих с баба Алхимица? - Възгордя се Великия Алхимик.
-Само да си намери ли си  командировъчното! Нека после този претенциозен историк ми се подиграва, че не съм гей!   
- В науката две случайности не са случайност. Един педераст да има в Поморие , ще докажа, че съм аз .
Нека сега да посмеят да ме цензурират, защото доказах, че съм гей, Веднага ще се оплача на европейската комисия за защита на гейовете от ГЕРП.
Ей, тая жена така дoбре, го е потурчила, че ще я вземат в Комисята за Македонската исторя вместо мене!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3861272
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930