Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 01:28 - Джойската му набила шутовете на психопата спароток за изпроводяк. Българите по дрехите посрещат тураките с шутове ги изпращат
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 5165 Коментари: 2 Гласове:
-2



1. joysii - "26.01 12:46 "Умолявам всички, които са съгласни с вижданията ми да качат този постинг в блога си и по този начин да разпространят укриваните от нас данни. Нека покажем, че не сме съгласни с поредната лъжа за нашия произход, нека се борим за истината!"
...................
А тези дето имат акъл в главата и не са съгласни с подобни простотии какво да направят?
цитирай
 

3. sparotok - :)
26.01 13:06

joysii написа: "Умолявам всички, които са съгласни с вижданията ми да качат този постинг в блога си и по този начин да разпространят укриваните от нас данни. Нека покажем, че не сме съгласни с поредната лъжа за нашия произход, нека се борим за истината!"
...................
А тези дето имат акъл в главата и не са съгласни с подобни простотии какво да направят?


Интелектуалното ти ниво не ти позволява да асимилираш дори елементарна информация...прави каквото искаш:)цитирай
 

 

6. joysii - "Умолявам всички, които са ...
26.01 13:43

sparotok написа:

joysii написа: "Умолявам всички, които са съгласни с вижданията ми да качат този постинг в блога си и по този начин да разпространят укриваните от нас данни. Нека покажем, че не сме съгласни с поредната лъжа за нашия произход, нека се борим за истината!"
...................
А тези дето имат акъл в главата и не са съгласни с подобни простотии какво да направят?


Интелектуалното ти ниво не ти позволява да асимилираш дори елементарна информация...прави каквото искаш:)
==============


Спаро - първо-благодаря ,че се престраши да размениш две изречения с мен.:)
Моето интелектуално ниво?? Какво за него? Създава ти известни проблеми,това всички виждат. Не се прави на треснат.Много добре знаеш какво е интелектуалното ми ниво. Ако действително ме мислеше за тъпа, нямаше да се дистанцираш и да се опитваш да ме обиждаш, напротив, щеше да ми се измазниш за да ме привлечеш в кръга на простоватите си фенки.
цитирай
 

7. joysii - 4. marinovdm - И аз те обичам!
26.01 13:46

Ами,бе!
Като не сте археолог,защо си завирате носленцето в области,които не разбирате?:)
................
Какво да продължавам, че да се влюбите в мен?цитирай
 

8. joysii - 2. marinovdm - Просто е.
26.01 13:47

Не е толкова просто, защото простите на това се надяват - интелигенцията да си пази ума в главата и да си мълчи, та да може простотията да се шири на воля в блог.бг. и да мъти душите на наивните хорица без самочувствие.цитирай
 

 

11. sparotok - :)
26.01 16:12

joysii написа:

sparotok написа:

joysii написа: "Умолявам всички, които са съгласни с вижданията ми да качат този постинг в блога си и по този начин да разпространят укриваните от нас данни. Нека покажем, че не сме съгласни с поредната лъжа за нашия произход, нека се борим за истината!"
...................
А тези дето имат акъл в главата и не са съгласни с подобни простотии какво да направят?


Интелектуалното ти ниво не ти позволява да асимилираш дори елементарна информация...прави каквото искаш:)
==============
Спаро - първо-благодаря ,че се престраши да размениш две изречения с мен.:)
Моето интелектуално ниво?? Какво за него? Създава ти известни проблеми,това всички виждат. Не се прави на треснат.Много добре знаеш какво е интелектуалното ми ниво. Ако действително ме мислеше за тъпа, нямаше да се дистанцираш и да се опитваш да ме обиждаш, напротив, щеше да ми се измазниш за да ме привлечеш в кръга на простоватите си фенки.


Когато човек страни от нещо, или някого, не го прави задължително от страх, а по-скоро от желание да избегне да бъде омърсен...поради общуването с нечистоплътни особи...цитирай
 

12. joysii - 11. sparotok - :)
27.01 09:48

Не е почтено,и не е културно да наричаш различно мислещите - специалистите от БАН и мен, НЕЧИСТОПЛЪТНИ ОСОБИ само защото не ръкопляскат в луд възторг на твоите фантазии,Спароток.
"Омърсен" от какво? Какво ще те омърси толкова много? Резултатите от проучвания на компетентни хора ли?
................
Знаеш ли, ти и Уондър много изпростявате с тоя маниер на общуване, и с тия тъпи изрази-нечистоплътните особи и параноята от някакво си омърсяване.цитирай
 

13. breeze - Нужен ни е патриотизъм...
27.01 13:10

но не този, чиято цел е единствено властта,
a този, който прави земятa на Левски чиста, свята и богата.
И "ще бъде живота по-хубав"!цитирай
 

14. rosnalivada - Куха, та дрънка!
27.01 22:43

Интелектуалното ти ниво прозира от всяка дума, не се спря! Тъпа, но упорита!!!
Със сигурност не си историк, лингвист или археолог, което прави коментарите ти злобни, махленски и простовати. Изключително елементарна женица, пиши там за сексуалните си блянове и не се намесвай в теми, за които IQ-то ти трябва да надскочи себе си.цитирай
 

 

15. sparotok - !
27.01 23:21

joysii написа: Не е почтено,и не е културно да наричаш различно мислещите - специалистите от БАН и мен, НЕЧИСТОПЛЪТНИ ОСОБИ само защото не ръкопляскат в луд възторг на твоите фантазии,Спароток.
"Омърсен" от какво? Какво ще те омърси толкова много? Резултатите от проучвания на компетентни хора ли?
................
Знаеш ли, ти и Уондър много изпростявате с тоя маниер на общуване, и с тия тъпи изрази-нечистоплътните особи и параноята от някакво си омърсяване.

Нечистоплътна особа е тази личност, която си служи с груб, злобен и просташки език, от който дори магистрална труженичка би се изчервила...

В държавата ни има свобода на словото и печата. Ние имаме право да изразим мнението си по културен начин...повтарям - културен начин. Твоето поведение в продължение на няколко години е всичко друго, но не и културно.

Има и една поговорка - Кажи ми кои са приятелите ти, да ти кажа що за човек си...Ако действително имаш приятели в БАН, те би трябвало да се замислят дали трябва да те считат за някой от приятелския си кръг...цитирай
 




Гласувай:
2



1. marknatan - ако джойската си е била обула шпи...
29.01.2013 05:03
ако джойската си е била обула шпицарките за случая ша я черпя ... тоя слабоумен навлек е толкова плосък и противен, че ше требва да си гори и шпицарките... джойска и едни шпицарки имаш
цитирай
2. rizar - У нас дори и жълтата преса прие чете Вездесъщия исторически анрхизъм и реализъм
29.01.2013 10:48
само промоутърите на маймунчовците не щат да чуят. Да не говорим за моркови и созополски бригадири, които в ефира на БНТ разтягат локуми и правят метани на на всичко антибългарско и безродно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3869588
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930