Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2016 05:12 - Черноморския кит открит от Великия Алхимик
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 6908 Коментари: 19 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В една топла септемврийска привечер, когато уморено рибарите пърпорят с еднодръвките за да изпреварят залеза, седеше навечерял се Великия Алхимик на залива пред Морска гара, то па една гара ! и с големя си бинокъл  следеше за открития.

Отколко години императивнно работя върху проблемата- невярвал на очите си на гледката великия Алхимик, а едва сега дойдох тук.

 В морето пред него, защото той изследвал старателно за открития, а не нудиския плаж, забелязал нещо да се бялка сред вълните.  Не били морските зайчета,  които отдавна били открити от  Великия Алхимик и които както безпристрастно установило историческото му изследване щателно живеели в залива от тракийските времена на император Веспасиан и от тогава дотолкова се размножили, че привечер морето гъмжало от тях, което принудило Великия Алхимк да измисли поговорката " Плодят се, като зайци след дъжд".

Без да подскачат над вълните, подавали се черните гърбове на непознатите животни, и пак изчезвали. Моменталически  Великия Алхимик реализирал императивно, че това е  невъзможно да са откритите от него  по поморийското монетосечене анхиалските делфини , тъй както е доказал с четене на научна литература по-въпроса, делфините са с продължителност на живота до цифром 60 и словом не повече години, но като научен сътрудник спазил научената самодисциплина на инвентор и веднага направил и научена проверка, като сръчно извадил от джоба си една тракийска монета с изображение на делфин и тутакси го сравнил с видяното.

Държейки монетата пред едното си око, а гледайки през мощния си бинокъл през другото Великия Алхимик старателно изследвал поведението на непознатите животни и за него не оставало нкакво съмнение,   че той е пред прага на Морска гара , то па една гара.

В следващия момент го осенило, че това откритието на живота му.  
Всички велики открития стават случайно. Аз от толкова години се занимавам с тази нерешена проблема без да взема решение, какво е това,  но воала това не е риба, а е нов животински вид  от рода кит ! 

Наблюдавал великя Алхимик, как големите черни гърбове на животните лениво лежат на водата и изхвърлят мощна струя с вода, как се гмуркали в дълбините и във въздуха се вдигали големите им опашни перки и обхванат от адреналина на новото откритие  за да запуши устата на критиците императивно направил една последна научена проверка .

Взел дълбоко въздух , издул бузи и запушил носа си !

 Както знаел от разговори с авери китовете не били риби от вида на Белугата, а дишали с дробовете си в Одеския научен институт и можели да издържат много по дълго под водата без въздух от хората.

Дори спазмите в гърдите му не могли да го накарат да отвори уста. Търпял Великия Алхмик по пътя на великото откритие, стискал уста и мълчал, но не могъл да се справи със сфинктера си, който не устоял на напъна и звучно го предал.
 Победен в неравната борба с природата, Великия Алхимик  излязъл победител в науката!
Великия Алхимик разбрал. че е открил ново животно, Черноморския кит !

Когато вече кръжал от мухи, о Науката иска жертви, и група туристи  с риск да провалят научния експеримет наближавала Морска гара, то па една гара, и непознатия черноморски вид изскочил над водата. Изхвърлили мощна струа от вода във въдуха и лениво залежали над водата за доказателство, че не е рибата белуга, както твърди този претенциозен" историк"   си се напъва да доказва, без да има принос в Анхиалското монетосечене, че Белугата е изобразена на монетите на града, като причина за просперитета му,   и е дала българското име на гр. Анхиало, Тутхон, напълно удовлетворен че е открил ново животно, Черноморския кит , Великия Алхмик се върнал  мислите с недоброжелателни критикари и  недооценители.

 . Който смятат, че като те стъпчат физически, са доказали "научните " си тези!?
А сега да ги видиме тези, когато пред доказателствата и боговете мълчат. Да не забравя дапредупредя баба алхмицада не изпере доказателството, докато не мине комисията от БАН, подсетил се Великия Алхмик ии драснал един текст по джи ес ема.
Та и тукашните рибари са нещо подобно, даже в доста висока степен! Да имат Морска гара за Гара.  То па една гара! Махнал пренебрежително да разкара налетелите го мисли Великия Алхимик, но те си стоели там, без да оценят, че  Великия Алхимик е открил ново животно, Черноморския кит .

С интересен феномен се сблъсквам напоследък.
С критици и оценители!
Който смятат, че като те стъпчат физически, са доказали "научните " си тези!?

Та и тукашните рибари са нещо подобно, даже в доста висока степен! Да имат Морска гара за гара! То па една гара.

Сега, този претнциозен" историк"   си се напъва да доказва, че Кирил и Методий не съществуват, измислица са?
Ами как да са измслица, приятели, като и тях един път ги заварих при жена си! Факт. Даже и аверите я заварили  с Кирил, най-вероятно  на Морска гара,  то па една гара!
Пред фактите и боговете мълчат!  Тва ако па е гара! Нали така приятели?
Унесен в мислите си Великя Алхимик се носел към баба алхимица. От тях го извадли група авери:


- Ваньо, хайде да те водиме  с нас на Морска гара да пиеме по едно за откриването на републиканското по Подводен риболов.

- То па една гара- махнал сръка на невежеството им Великия Алхмик и ги подминал.


                                 *     *      *  

* виж " Българската риба Тутхон ( белуга б.а), която е дала българското име на гр. Анхиало, Тутхон"
http://marknatan.blog.bg/history/2015/02/18/bylgarskata-riba-tuthon-beluga-b-a-koiato-e-dala-bylgarskoto.1339528


" С т. нар. " Българска риба" Теофан нарича Есетровата риба, к/о се лови в Черно, но не и в Бяло море "
http://marknatan.blog.bg/history/2015/02/22/s-t-nar-quot-bylgarska-riba-quot-teofan-naricha-esetrovata-r.1340449





Гласувай:
5



1. rustam - От достоверен източник
20.09.2016 16:32
разбрах, че адресът на Одеския институт за редки животни странно се съвпадал с адреса на Европейската асоциация по полимерите.

Още по-странно било, че този адрес водел някъде към Стария град в Поморие, а по-точно махалата, където според откритието на Великия Алхимик се е родил император Тит Веспасиан...
цитирай
2. marknatan - Пропуснете неуважаеми читателии, ...
20.09.2016 21:48
Пропуснете неуважаеми читателии, и ти спецялно рустам, историческия коментар на Великия Алхимик за Аланите, което припичатваме без съкращения на пичатните грешки в края на юбилейната емисия за доказ къде е зарито кучето . Та тва все пак е инж химик не научил сина си, че бронза не е руда, а сплав и резултата бе пичален. За опичалените дзвера се превърна в спеяцяллист по бронзовата ипоха и последовател на правилния принцип на психопата боцман .

Не срещнах нито една маймуна да се засрами и посипе главата си с пепел от поведението на маймуняка защото маймуняците не познават божествения огън.

Рустам, ето това леке вместо да си го дигнат другите лекета и да го занесат на химическо чистене, като ората, маймуните чевръсти си напраиха платформа ала пискова и се покатериха от нея да вряскат в блога, че били обърнати на маймуни от ората!

Недостойна Маймунска работа. Разврещели се достойно да си защитават недостойната маймунска работа на маймуняк низложена от человеци, за маймуна !?

Невежеството, зависта и липсата на достойство са характерна българска черта и това е илирическия герой Великия Алхимик, събрал и очертал най- характерните черти на т.нар. Българин в имитациите му на цивилизация

Великия Алхимик се изтъква с невежо търгашеството, събрал бил пълна колекция на Анхиало , като професурата с историографски колекции от собствени безмислици представяни и разменяни в различните им конфигурации от Великите Алхмици на баняджийския елит, произвеждащ, създаващ Велики Алхимици и работещ и обслужващ създаваната от него общност от Велики Алхмици.

Търгаша бил хуманист, нумизмат и химик, а не научил сина си, че бронза не е руда, а сплав, не видял, не схванал, че единствено на реверса на монетите от Анхиало, са изобразени тези рибни сюжети, с есетрови риби, никъде другаде от провинциалното монетосечене на нашето черноморие го няма този характерен реверс за монетни издания на Анхиало, несрещан в нито едно друго провинциално монетозидаване на региона, е изображение на есетрова риба, и на риба тон.

Подобен реверс не се среща в провинциалното монетоиздаване на нито един от "българските" черноморски градове не се откриват монети с типаж " риба "/за риболов/ от типа на Анхиало, промишлен риболов, нито от Одесос ( Варна), нито Аполония ( Созопол), Месемврия ( Несебар) , Деултум ( Бургас) Дионисополис ( Балчик), Истрос, Калатис( Мангалия), Томис ( Констанца), Истрос, а едва при Бизантион го откриваме. Едва в монетозидаването на Византион отново изниква този интересн реверс символ, с който се е отбелязвало промишленото риболовтсво на града.

И докато за тази грост на Византион има и цяла монография описала от до законите и рактиката свързна с риболова, за Анхиало няма налични такива данни. Съдейки обаче от релефа на монетите на Анхиало всичко валидно за Бизантион е било практикувано и в сила и за Анхиало.


Този промишлен риболов е наличен с изключение на Византиум !само за Анхилао. Не е наличен в нито един друг Черноморски град, което по нумизматичен път доказа Статуса на Анхиало, като промишлен риболовен център, голямото риболовно богатсво и значението на Анхало, като център за промишлен риболов, се отбелязва със изображение на Делфин, "прочут рибар", символ за голямо риболовство . На реверс намираме Делфин, между риба тон отгоре и есетра /белуга б.а/ отдолу.
Монетите са и държавен вестник и тв и радио и интернет и на тях се отразчват значителни събития .
.Етокакво означават рибните реверси на Анхиало - промишления риболов и рибната стокова борса са гордостта и причината за просперитета на града и зтова намират място в медиите изпълнявани от монетите

И търгаша изперка за пореден път, но пък ти, мслех си, че не трябваше, мощно го низложи, а следваше да го оставиш да си развява невежеството, както подличко бе оставен да си продрисква Великия Алхмик от безпристрастния от единствения и пълен член на ист анарх , но пък това очерта лавината в българското общество от маймуняци сестрици на психопата боцман които скокнаха достойно да защитават недостойното леке, отразяват прекрасно нивото на изнеслите ги за аргументация, какво считат и приемат за аргументация, и ще останат добра атестация и пълен доказ на липсата на минимално интелектуално нивото на гупите от овцесерафимстващите и за съжалението може и да се генерализира сътоянието на обществото в държавата на РъБъ, на които някогдав отогворих по повод величието на Великия Алхмик, което препечатам без съкращения.
Пропуснете неуважаеми читатели исторческия коментар на Великия Алхимк за Аланите. Та тва все пак е инж химик не научил синаси че бронза не е руда а сплав и резултата бе пичален за опиалените дзвера се превърна в спяцялсит по брозновата ипоаха.
цитирай
3. marknatan - leonleonovpom2 - Относно белугата!
20.09.2016 21:53
7. leonleonovpom2 - Относно белугата!
27.02.2015 22:45

Да, специалистите знаят за белугата в Черно море
Има раздвоение-между малък кит и делфин Не е типична за тези ширини, но също доскоро тук се срещаше и тюлен - монах
Категорични са, че не е есетрова риба, а и риба изобщо
Числи се към бозайниците
Относно Максимин Трак Гетите го считат за свой човек Не виждам, ако е Алан , защо прозвището му ще е Трак Е, ако трак е сборно понятие, нали гърците наричали така тези, които живеят на север от тях Селището му е до Дунава , между Русе и Силистра Алан е късно име , аланите живеят в Мала Азия и са били гвардейци на императорите на Ири векове по- късно
В историята категоричност няма
цитирай
цитирай
4. marknatan - 8. marknatan - Да, специалистите ...
20.09.2016 21:54
8. marknatan - Да, специалистите знаят за белу...
04.03.2015 17:09


leonleonovpom2 написа:
Да, специалистите знаят за белугата в Черно море
Има раздвоение-между малък кит и делфин Не е типична за тези ширини, но също доскоро тук се срещаше и тюлен - монах
Категорични са, че не е есетрова риба, а и риба изобщо
Числи се към бозайниците
Относно Максимин Трак Гетите го считат за свой човек Не виждам, ако е Алан , защо прозвището му ще е Трак Е, ако трак е сборно понятие, нали гърците наричали така тези, които живеят на север от тях Селището му е до Дунава , между Русе и Силистра Алан е късно име , аланите живеят в Мала Азия и са били гвардейци на императорите на Ири векове по- късно
В историята категоричност няма



Овца серафимка с пузнанията на психопата боцман ... бгай да пичатляваш ветеринарните отрепки с екстремалните си пузнания

посмъртно не можеш да осузнаеш категорично колко си проста ма овцо

деба и нещастната сган деба маймунясала и добичетата ветеринарни

намерила къде да прилага Правилния принцип на психопата боцман с докази кво милеела овцата за хисторито

Една Сирма аргументираяа невежеството си за доказателство стига за блога на Везд Ист Анарх

Безмусления овчи спам се оставя повторно за доказ че оца не мое да милси повеч еот маймуна

Та психопата боцман е доказал повече от 21 пъти че делфина е риба ма овцо

овцата само веднъж че белугата не била есетра

овцата била нумизмат и разчела категорично титлите на Максимин за доказ че Аланите били измислени късно на свещи

деба и психара с правилния принцип на психопата боцман галфонизира

Бегай при Ибан Тъпото и Деса а Кравата да праиш компания на анонимус мамуната обсъждате хисторито по вашему в читалището ветеринарнопросветата на имени Паскова

не се ври тпигьощината за доказ пред Везд

Тук е Чистилището
цитирай
5. rustam - Марк,
20.09.2016 22:03
marknatan написа:
7. leonleonovpom2 - Относно белугата!
27.02.2015 22:45

Да, специалистите знаят за белугата в Черно море
Има раздвоение-между малък кит и делфин Не е типична за тези ширини, но също доскоро тук се срещаше и тюлен - монах
Категорични са, че не е есетрова риба, а и риба изобщо
Числи се към бозайниците
Относно Максимин Трак Гетите го считат за свой човек Не виждам, ако е Алан , защо прозвището му ще е Трак Е, ако трак е сборно понятие, нали гърците наричали така тези, които живеят на север от тях Селището му е до Дунава , между Русе и Силистра Алан е късно име , аланите живеят в Мала Азия и са били гвардейци на императорите на Ири векове по- късно
В историята категоричност няма
цитирай



На това се казва "желязна" алхимична логика! След като има тюлен монах по Черноморието, би трябвало да има и белуга(малък кит). Докъде стигнахме? Рибарските лакърдии от поморийските кръчми да ни ги пробутват като "открития". Луди, невежи и нагли хора, брейййй.


Одеският институт за редки животни нищо чудно да обяви скоро Великия Алхимик за доктор "хонорис кауза". Европейската асоциация по полимерите вече го призна, така че чакаме нови лауреати!

Сега, както обича да казва поморийският кукумицин, трябва да чакаме и двайстата му книга "Белуги и китове в Черно море и по-специално в поморийския залив"
цитирай
6. marknatan - рустам За да омаловажи и прикрие ...
20.09.2016 22:21
рустам
За да омаловажи и прикрие собсвената си глупост че е само един търгаш и нкакви нумизматични новости или идеи не може да представи Великия Алхимик, започна да се пудиграва и тръби на ляво и на дясно какво било Белугата не било есетровата риба от реверсите на монетите а арктическия кит т.е. разби вездес Ист Анрх намерил Белуга в Черно море на реверсите на Анхиало !
Питал бил рибари авери, нямало белуга в черно море, как си въртяла глават идруги страчески сенилни плещения и където и да го сренах си проявяваше хумора и низлагаше Везд Ист Анарх в нежевеството му да представи белугата за налична на анхиалските монети , която то спецялиста не заметил
Тенекиения спецялист търсеше опровержение в стройната историческа тйеза на Ист Анарх, че на монетите от Анхиало е изобразена белуга, като знак символизиращ, статуса на града, като голям риболовен център тип Бизантион,със своя рибна индустрия, гордоста на града, една от гордостите наред с храмовия туризъм , прерастнал неслучайно и по късно в огромно християнско средище, за което и рицар вмъкна коментар

цитирай
7. merlin68 - Психопата Боцман се почеса по кр...
20.09.2016 22:39
Психопата Боцман се почеса по кратуната и си отбеляза ф тифтеря - ПсихоХахоПатията вече е напъплила и магаретата, или може би още не е късно и само туй добиче да е заразено. Да ако действам бързо може другите магарета да се спасят от заразата. Боцмана изсвири и насъска кучетата по психясалото магаре. След това погледна изпитателно глупака. Психопата Боцман имаше набито око от което не убягваше и най-дребното психично разтройство. Хм, почеса се отново Боцмана по кратуната - тоя дебил е напълно здрав. Извади отново тифтеря и отбеляза - глупака психично страдание го не лови.
цитирай
8. rustam - Честно ти казвам,
20.09.2016 22:40
на това "не е типична за тези ширини" се смях с глас няколко минути. То и аз съм хващал ципури до Приморско, ама да тръбиш за китове край Созопол е пълна дивотия! Почти идиотия. Не е виновен дъртият пергиш. Виновни са първите 7. Този тип надъхани доктринери ми е известен. В детството им е втълпявано "никога да не се предават". Дето се казва: "с х@й в гъза да те сварят, ще викаш : "този гъз не е мой!".

Нищо, от друга страна, малко разнообразие с дъртия изкуфеляк.
цитирай
9. marknatan - ha ha ha
20.09.2016 22:53
ха ха ха " Този тип надъхани доктринери ми е известен"

по-добре не може да бъде казано Вече с илюстрация

Виж отгоре козлофила мерилин как се е надървил Ха ха ха

С теа винаги е забавно

Искрено се забавлявам.
цитирай
10. marknatan - Психопата Боцман се почеса по кр...
20.09.2016 22:55
merlin68 написа:
Психопата Боцман се почеса по кратуната и си отбеляза ф тифтеря - ПсихоХахоПатията вече е напъплила и магаретата, или може би още не е късно и само туй добиче да е заразено. Да ако действам бързо може другите магарета да се спасят от заразата. Боцмана изсвири и насъска кучетата по психясалото магаре. След това погледна изпитателно глупака. Психопата Боцман имаше набито око от което не убягваше и най-дребното психично разтройство. Хм, почеса се отново Боцмана по кратуната - тоя дебил е напълно здрав. Извади отново тифтеря и отбеляза - глупака психично страдание го не лови.



ха ха ха козлофил присламчваш секъм селямсекимдже единствената българска историческа школа на Ист Анарх

смени си обаче чикиджийската ръка че виж кви полюции излизат в имитацията ти на високия стил на Везд Ист Анарх

Лицето борн било Киро при баба алхмица Ти да не я опъна като Мето на преметеното от Великия Алхимик

Да позная как е станало Козлофила мерилин метнал козия ямурлук на баба алхимица ха ха ха
цитирай
11. rustam - Видях,
20.09.2016 23:01
marknatan написа:
ха ха ха " Този тип надъхани доктринери ми е известен"

по-добре не може да бъде казано Вече с илюстрация

Виж отгоре козлофила мерилин как се е надървил Ха ха ха

С теа винаги е забавно

Искрено се забавлявам.


Мерлин пък въобще може да прескочи Одеския институт за редки животни. Това е под неговото ниво. Него направо трябва да го удостоят с Нобелова награда по биология за пренасянето на белугата от Северния ледовит океан в Поморийското солено езеро.

Кметът на Поморие пък ще пусне почетен плакет от бронз. От едната страна Алхимика и Мерлин, а на реверса надървена мъжка белуга!
цитирай
12. marknatan - на козлофила мерилин местността му ...
20.09.2016 23:06
на козлофила мерилин местността му е позната
Там наблизо козлофила изненадал хунската коза
и още разправя тръстиката кримска
и си спомня папура за любовта им
цитирай
13. rustam - Папурът си спомня,
20.09.2016 23:11
а белугите пеят ли, пеят оди от Поморие, чак до Колския полуостров!
цитирай
14. marknatan - Ода на белугата
20.09.2016 23:12
Скрит във върбалака

драпаше се по мадурите

маймуняка

Че на отсрещната скала

хрупкаше една коза

О небеса

Разстоянието не беше множко

но изглеждаше длибочко

О Чудеса

Помогнете меотидски божества

тракийски конник ще ви купя

на олтаря ще го счупя

И козата чу молбата

скочи във водата

и към него загреба

Туниката си запретнал

козлофила хвърли и се на врата

едва достигнала брега

С очи премрежени

начаса той я облада

о машалла

Но една стрела

изсвистя му край врата

Ами сега !?

Из зад пясъчната дюна

наискачаха тумба хуни

Ха така ! Юбряа !

Чу позната родна реч!

Маладец ! Багатир !

Двуюродние Приезжаем вМир!
цитирай
15. merlin68 - Кузъта знаем вдъхновявала е маг...
20.09.2016 23:19
Кузъта знаем вдъхновявала е магаретата още от дълбока древност. Получава ти се не лошо, това последното направо си е добро:)
цитирай
16. marknatan - плагиатора имитатор тип психопата ...
21.09.2016 00:56
плагиатора имитатор тип психопата боцман, козлофила мерилин, безмозъчно преписваше текстове на Везд Ист Анарх , и ги представяше за докази сред вдъхновеното тракйско маймунячество от групата офцесерафмстващи на Велкя Алхмк за доказ на Тракийския произход на цар Александър... взела да разсъждава

маймуняк прозд
ни срам ни акъл има ма трупате точки
цитирай
17. krumbelosvet - Толкова хиляди кирилски букви
21.09.2016 16:54
за едната плоска омраза. Отдавна не бях чел и повече няма да чета този богоизбран автор.
цитирай
18. rizar - Великия алхимик
21.09.2016 21:52
страда сериозно от Нероновия синдром ! Щом прави цацата и паламуда на китове.
цитирай
19. marknatan - рицар, не изпадах в плоскостта на ...
23.09.2016 06:20
рицар, не изпадаj в плоскостта на психопатичното леке като дикутираме за историят на град Пловдив психото да доказва кво било град

Великия Алхимик е невежа психопат тип психопата боцман Еднотипна бе и е болната му реакция на скоро за братята на Славяните които щял съм да им отнема и за Великия бог на Анхиало намерен непатриотично от Везд Ист Анарх на реверсите на монетите от Анхиало от което търгаша превъртя и на всеки новоговъл в блога си представя и се пудуиграва на тйезата представена от Везд Ист Анарх че това е Великия Бог на Анхиало Една стройно издържана истиричесйа теза зашото е наличен Великия Бог на Одесос , Скитско божество конник, само на 50 км по въздушналиния в тракийския одесос имало тркийски бог тъпите траки в Ахниало тачели гръцки

Психопата тракийски патриот дори не може да стопли, че след като Анхиало е тракийзки град няма как Бога им да бъде я гръцкиш Посейдон ш я Зевс ш Аполон я Анхиало посочен от търгавите класифаикатори на монети, дал принос в нумизматиката и да допринасял за монеттосеченето като цитира Мушмов и други мушмули кой гръцки цар от мама азия било коя гръцка нифма които потвърждавали той кво милел Точно като психопаъа боцман преписал керамопулос и тва лекйе представя за доказ че бил прав каво бил писал Мушмов ! и се мушмули кво били писали !? ( калсифицирането на монети за продан от психопат е наука б/а)
Местни докюментирани божества за почитане колкото си щеш От Залмоксис до бендида и т нат но не исках да нвлизам е в подорбности на вижда се патриотарските лекета които дори не могат да стоплят колко е две и две за хистори седнал търгашите да пишат Фащаш един за ушите и патриотично доказваш че са тркаийски след като си тракиец от време оно но психопата се перчи че бил събирал монети !

И след като е налична аналогията с друг черноморски град Варна където великия бог на Варна е Дарзалос, негръцко божество а посочено за такова защото е конник, и не ма един вид мърдане да е гръзки з класифкация в каталози, на психопатите търгаши им требваше да има конник за да стоплят че и Бога на Анхиало не е гръцки а местно скитско божетво но щом нема конники и воала бил гръзкия Посейдон щото Анхиало било на морето а морето било на гърците Идиотизми Дава психопата примери с други смевковци не узряли за идеята н национално отговорна история и замерят простолчдието с теа докази
Що се отнася до белугата з посочи на рустам истинската причина е психопатията му В текста ясно съм дал че това е моруна и че е есетрова рива и да не съм еазглежаме изображенията на монетите и дали ще янаречеме тутхо моруна белуга шаран и др под е бз значение от гл точна за реверс доказващ промишленото рибоиловство на Анхиало
Като белуга обаче е налична фонетичнат връзка с тан нар българска риба наречена ксистон , което ознчава н гръзки предмет с копиидн форма т е от семантиката н думата извод е яе това е белугата
Дали чуждоезичния автор когато е чул местните скити да наричат тзи риба белуга я е взел причул за българска по фонетично подобие блга- блгари, каквито примери има безброй в историята дали от българите които са я хващали е дошло това белуга не може да се каже но че възможно да е станало по този начи вузможно е
За да омаловажи и прикрие собсвената си глупост че е само един търгаш и нкакви нумизматични новости или идеи не може да представи Великия Алхимик, започна да се пудиграва и тръби на ляво и на дясно какво било Белугата не било есетровата риба от реверсите на монетите а арктическия кит т.е. разби вездес Ист Анрх намерил Белуга в Черно море на реверсите на Анхиало !
Да не пропуснем за психоптската реакция на Великя Алхмк за Братята на Славянир които заварил при жена си !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3870834
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930