Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2014 14:36 - Въпрос на Вяра. Кой загуби войната? Хитлер или неговите генерали? Поредица "История на вересия"
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1902 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В последния си брой известния тримесечник за военна история MHQ*, представи тезата на Ист Анарх разгледана в блог.бг, че не Фюрерът, а швестерчетата загубиха Войната, поради липсата на Вяра. ( виж " Ататюрк създаде Турция с думите "Аз не ви заповядвам да се биете, аз ви заповядвам да умрете" , с  резюмиращ цитат  на тезата " Защото, ако Ататюрк каза на своите воини "Аз не ви заповядвам да се биете, аз ви заповядвам да умрете" и те го последваха, защото ако съветските хора умираха "За Сталину за Родину ", то "швестерчетата" си пазеха белите пухкави задници за да могат пролетно-летните вакации да одат на почивка в Тайланд." б.а.)
   image
   
Три години след безпощадния анализ на Везд Ист Анарх,  от  MHQ (* -тримесечен журнал за военна история б.а.) достигнаха до същия извод и запитаха : "Кой загуби войната? Хитлер или неговите генерали?"
Въпрос на Вяра. 
И за Победата и на кой би могла да принадлежи и за Победителите. 
Вярата прави Чудеса. Но само за истинкси вярващите.
Отново вечния въпрос на Вярата срещу Науката.
Защото се оказа, че  съвременната наука с германската педантичност е изчислила, че във Войната пак Германия  излязла, като победител.  Моралния.
Деморализиращо, нали, швестери да говорят за морал, е все едно овца серфаимка, да се фали при психопата  Паско, как се научила да вкарва дявола в пъкъла и да и се ръкопляска от Вярвщите в правотата на Истинската и Хистори.  ------------------------------------------------------------------------------------ цитатът е от  Ист Анарх том  III  гл II  " 22.05.2011 05:24 - Ататюрк създаде Турция с думите "Аз не ви заповядвам да се биете,аз ви заповядвам да умрете" . "Швестерчетата" предпочетоха да си пазят меки  "
http://marknatan.blog.bg/history/2011/05/22/atatiurk-syzdade-turciia-s-dumite-quot-az-ne-vi-zapoviadvam-.751505  



Гласувай:
2



1. rizar - Квалитетните списачи за Военна история
18.05.2014 16:46
може да са влезли с чичко гугъл преводач в Историческия анархичен реализъм !!!
А може и нещо да са светнали във връзка с последните събития в Крим и Украйна...
цитирай
2. syrmaepon - Съгласна съм - Вярата прави Чудеса. ...
19.05.2014 10:13
Съгласна съм - Вярата прави Чудеса. Но сам срещу всички, дълго никой не е издържал, така че рано или късно......
цитирай
3. marknatan - Сирма, От твоите коменти отново ...
20.05.2014 00:01
Сирма,
От твоите коменти отново прозира една войнстевност ... да не си аланка...
Щом ти трябват съюзници за да наложиш Истината не си от Хората. ( един маймун пръв е забелязал. че хора е от мн.ч. значи българите са само от м.род. б.а.)
Минимум колко маймуняка са ти необходими за да докажеш Истината ха ха ха
Може да си го татуираш на дупето
"Истината не се налага със сила или съюзници"
цитирай
4. syrmaepon - Къде видя войнственост ? и то точно в ...
20.05.2014 09:14
Къде видя войнственост ? и то точно в тоя мирен коментар. Напротив не съм аланка ? нал съм тракийка от Берое )))))))))
Къде я видя силата, къде - съюзниците ? Аз си пиша коментари просто. Или нямам право да споделя своето мнение ?
цитирай
5. marknatan - в берое ( верея) са бетер запорож...
20.05.2014 12:25
в берое ( верея) са бетер запорожките казаци... от кол и от вЪже

п.п. даже гетския лизач има права тук, да му се дезинфекцира изпръскането

цитирай
6. syrmaepon - Ако имаш предвид Гочландия - може ...
21.05.2014 11:52
Ако имаш предвид Гочландия - може )))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3872698
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930