Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
13.03.2019 05:12 -
Великия Алхимик изчисли, че Левски не е обесен на 19.II., значи не е обесен!
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 5346 Коментари: 11 Гласове:
Последна промяна: 13.03.2019 09:26
Прочетен: 5346 Коментари: 11 Гласове:
-4
Последна промяна: 13.03.2019 09:26
-Приятели, с другата фца мерилин и дедо born от фца ни е свидетел, че Левски не е бил обесен от тураките на 19.II., значи не е обесен! Нека сега този претенциозен историк да докаже, че Левски е обесен, ама не с преписи, нека да покаже къде е гроба му, нали е обесен, оригинал скица, парцел, номер, ама не с преписи, като Рустам, а като фцата математичка мерилин с фолио нумеро 1 4 3 , къде е трупа да покаже оригинал фолио номер скица , не тинтири минтири , ние овците серафимки с преписи не работиме. Ми няма труп, няма убийство, тва в США и първолаците го знаят.
Ах, как само са ни лъгали, ах, как само са ни лъгали !
Искат да ни скарат двата братски тракийски народа и разпалват етническа омраза, ама ние веке двата тракийски народа не сме разделени от желязната завеса, а заедно клатиме в НАТО феса.
Тука още некои неокомунисти не са го разбрали и искат нов възродителен процес да правят, ама аз няма да им го позволя, на мен баба ми е гръкиня, така по морето се казва, когато баба ти е помакиня.
Нека сега този претенциозен историк докаже, ама с оригинали, нека да покаже къде е гроба му, нали е обесен, къде е трупа, ама не с преписи, да покаже оригинал, дюби дюс, като фца в студиото на ветеринаря Паскоф, ей, задават се изборито, ние овците серафимки не сме неуки, с преписи не работиме, да покаже оригинал, не , като Рустам,
да доказва, че термина Византия бил съществувал преди Волф да го измисли в 17 век
с е тая ена фърчаща хартийка.
Къде го тва за " византийската страна " във фолио № 143 .
Ми нема " византийска старна " във фолио 143, защото е измислена в 17 век
Кой ирилиец от ИРИ , ще посмее да се пише византиец при теа императори тракийци в Константинопол, като византия е измислена в 17 век
Усилено се налага ,че Византия е гръцка!?
Категорично, името идва от западните историци.
Недопопустимо е столицата да носи името на реалният й основател, а империята - на старото име на града Това е уронване на престижа на Константин Велики и никой не би го допуснал
-Абсолютно вярна логика Иване, никой не би посмял да нарече империята Византия, на старото име на Константинопол, пренебрегвайки един от най-великите императори, още повече, че той е наложил християнството в империята.
Ромеите, никога не са наричали империята си Византия, а себе си гърци- потвърди офчата логика на фците серафимки маймуняка козлофил мерилин, известен и като прозд математик, зашото откри правилото, " ако две числа са на куп, те се събират, а щом са събрани, значи са на куп и се поставят в скоби" позволило на великия Алхимик да изчисли, че Левски не е обесен на 19.II., значи не е обесен!
- благодаря, Краси!
Някои не могат да се примирят с анализите, които мога да правя! Кой, при съществуването на ИРИ, поданиците и се наричат "ромеи" , Те не са " гърци " а са " ромеи" , тва на гръцки е "римлянин", на мен баба ми е гъркиня да не съм аз неук би посмял да нарече империята на града , предшестващ Константинопол?- възтържествува Великия Алхимик
- Ванка иде ми отвътре да те запитам- каза добродетелната Рада Госпожина- значи баба ти е Ромка !
Ах, как само са ни лъгали, ах, как само са ни лъгали !
Искат да ни скарат двата братски тракийски народа и разпалват етническа омраза, ама ние веке двата тракийски народа не сме разделени от желязната завеса, а заедно клатиме в НАТО феса.
Тука още некои неокомунисти не са го разбрали и искат нов възродителен процес да правят, ама аз няма да им го позволя, на мен баба ми е гръкиня, така по морето се казва, когато баба ти е помакиня.
Нека сега този претенциозен историк докаже, ама с оригинали, нека да покаже къде е гроба му, нали е обесен, къде е трупа, ама не с преписи, да покаже оригинал, дюби дюс, като фца в студиото на ветеринаря Паскоф, ей, задават се изборито, ние овците серафимки не сме неуки, с преписи не работиме, да покаже оригинал, не , като Рустам,
да доказва, че термина Византия бил съществувал преди Волф да го измисли в 17 век
с е тая ена фърчаща хартийка.
Къде го тва за " византийската страна " във фолио № 143 .
Ми нема " византийска старна " във фолио 143, защото е измислена в 17 век
Кой ирилиец от ИРИ , ще посмее да се пише византиец при теа императори тракийци в Константинопол, като византия е измислена в 17 век
Усилено се налага ,че Византия е гръцка!?
Категорично, името идва от западните историци.
Недопопустимо е столицата да носи името на реалният й основател, а империята - на старото име на града Това е уронване на престижа на Константин Велики и никой не би го допуснал
-Абсолютно вярна логика Иване, никой не би посмял да нарече империята Византия, на старото име на Константинопол, пренебрегвайки един от най-великите императори, още повече, че той е наложил християнството в империята.
Ромеите, никога не са наричали империята си Византия, а себе си гърци- потвърди офчата логика на фците серафимки маймуняка козлофил мерилин, известен и като прозд математик, зашото откри правилото, " ако две числа са на куп, те се събират, а щом са събрани, значи са на куп и се поставят в скоби" позволило на великия Алхимик да изчисли, че Левски не е обесен на 19.II., значи не е обесен!
- благодаря, Краси!
Някои не могат да се примирят с анализите, които мога да правя! Кой, при съществуването на ИРИ, поданиците и се наричат "ромеи" , Те не са " гърци " а са " ромеи" , тва на гръцки е "римлянин", на мен баба ми е гъркиня да не съм аз неук би посмял да нарече империята на града , предшестващ Константинопол?- възтържествува Великия Алхимик
- Ванка иде ми отвътре да те запитам- каза добродетелната Рада Госпожина- значи баба ти е Ромка !
Следващ постинг
Предишен постинг
Дори едно магаре трябва да има някаква мярка и да схваща докъде може да простре идиотизма си.
цитирайисторици. Циганите са римляни, твърдиш ти. Само саксите имат жълта жилка.
Аз мога да те напсувам , но не ми е в стила. Ще се получи верига от псувни, а това храни Гаава или как се пише точно. Ти сигурно знаеш, като я храниш редовно. И баба ти знае.
цитирайАз мога да те напсувам , но не ми е в стила. Ще се получи верига от псувни, а това храни Гаава или как се пише точно. Ти сигурно знаеш, като я храниш редовно. И баба ти знае.
Идиотизмът е природен дар като гърбицата и мускулите. А идиотите са създадени от природата и създателите, за да ни веселят и доказват на популацията, че маймуняците са башбоцманите на прогреса и демокрацията.
цитирайСамото наименование Византия е ...
12.03 13:37
Самото наименование Византия е неологизъм, произлизащ от старото име на Константинопол: Византион (Βυζάντιον). През Средновековието името Византион и негови производни почти не се използват, освен в много редки случаи, стилизирани от някой хронист в империята. Изразът „византийски“ („византийска“) в съвременния му смисъл се среща за първи път у Йероним Волф през 1557 г. и става традиционен за историческата литература след издаването на Парижкия историографски корпус Corpus Byzantinae historiae (1645 – 1711 г.
цитирай
Редактирай | Изтрий
51. leonleonovpom2 - Перпера (грц. ὑ&...
12.03 13:50
Перпера (грц. ὑπέρπυρον) е златна монета във Византия (XI-XIV век) и средновековна България през XIII-XIV век Българите я наричали още „златица“. Това название се е използвало и в Сърбия през ХV век.[1]
Въведена е от Алексий I Комнин (1081 – 1118 г.) през 1092 г. тогава византийският император провежда важна парична реформа, чиято цел е да укрепи златната единица на държавата. Отнякъде е намерено огромно за времето количество злато и започва да се отсича монета със скифатена форма, тегло 4,4 – 4,5 г и чистота 20,5 карата. Тя получава и ново име – „иперпирон“ или по-популярното в нашите земи българизирано название – перпера. Множественото число на думата в среден род „иперпира“ е възприето на български като единствено число на женски род – „и перпира“, трансформирано в „(една) перпера“. Перпери се секат до средата на XIV век, като през XIII-XIV век намалява твърде много златното им съдържание 16 – 11 карата.
Първа българска златна монета, сечена по времето на Иван Асен II (1218 – 1241), е златна перпера, сечена е вероятно в чест на победата над Теодор Комнин в битката при Клокотница 1230 г. Досега е намерен само един екземпляр от нея.
Терминът перпера се използва по време на Второто българско царство за означаване на сметководна парична единица.
цитирай
Редактирай | Изтрий
52. leonleonovpom2 - Византийски, което е вписано в т...
12.03 13:52
Византийски, което е вписано в текста е късно понятие,въведено кога, е посочено в по-горния коментар!
цитирай
Редактирай | Изтрий
53. leonleonovpom2 - Смешно е, да бъда наричан начинаещ ...
12.03 16:03
Смешно е, да бъда наричан начинаещ нумизмат!?
Вярно ,от няколко години не се занимавам, заради царския закон, но аз съм общувал с проф. Йорданка Юрукова, с Камен Тодоров, за проф Карайотов е ставало дума, имал съм контакти с най- вещите в областта и не на последно място имам и трудове с такава насоченост
Така, че няма какво повече да се коментира в тази посока!
цитирай
Редактирай | Изтрий
54. leonleonovpom2 - Всъщност, на Български златният ...
12.03 16:05
Всъщност, на Български златният скифат/ на италиански-достоен за презрение, затова почти неупотребяван за перперата/ се нарича хиперперон, оттам идва и съкратеното перпера
Това ,че официалният език в империята е гръцки, не я прави гръцка! Поданиците и на гръцки се наричат ромеи- римляни!
цитирай
Редактирай | Изтрий
10. leonleonovpom2 - Отам и жаргона-Скивай или скибай- ...
14:08
Оттам и жаргона-Скивай или скибай- нещо недостойно за гледане!
Например-Скибаш ли, какво пише тука?
цитирай
цитирай
Редактирай | Изтрий
цитирай12.03 13:37
Самото наименование Византия е неологизъм, произлизащ от старото име на Константинопол: Византион (Βυζάντιον). През Средновековието името Византион и негови производни почти не се използват, освен в много редки случаи, стилизирани от някой хронист в империята. Изразът „византийски“ („византийска“) в съвременния му смисъл се среща за първи път у Йероним Волф през 1557 г. и става традиционен за историческата литература след издаването на Парижкия историографски корпус Corpus Byzantinae historiae (1645 – 1711 г.
цитирай
Редактирай | Изтрий
51. leonleonovpom2 - Перпера (грц. ὑ&...
12.03 13:50
Перпера (грц. ὑπέρπυρον) е златна монета във Византия (XI-XIV век) и средновековна България през XIII-XIV век Българите я наричали още „златица“. Това название се е използвало и в Сърбия през ХV век.[1]
Въведена е от Алексий I Комнин (1081 – 1118 г.) през 1092 г. тогава византийският император провежда важна парична реформа, чиято цел е да укрепи златната единица на държавата. Отнякъде е намерено огромно за времето количество злато и започва да се отсича монета със скифатена форма, тегло 4,4 – 4,5 г и чистота 20,5 карата. Тя получава и ново име – „иперпирон“ или по-популярното в нашите земи българизирано название – перпера. Множественото число на думата в среден род „иперпира“ е възприето на български като единствено число на женски род – „и перпира“, трансформирано в „(една) перпера“. Перпери се секат до средата на XIV век, като през XIII-XIV век намалява твърде много златното им съдържание 16 – 11 карата.
Първа българска златна монета, сечена по времето на Иван Асен II (1218 – 1241), е златна перпера, сечена е вероятно в чест на победата над Теодор Комнин в битката при Клокотница 1230 г. Досега е намерен само един екземпляр от нея.
Терминът перпера се използва по време на Второто българско царство за означаване на сметководна парична единица.
цитирай
Редактирай | Изтрий
52. leonleonovpom2 - Византийски, което е вписано в т...
12.03 13:52
Византийски, което е вписано в текста е късно понятие,въведено кога, е посочено в по-горния коментар!
цитирай
Редактирай | Изтрий
53. leonleonovpom2 - Смешно е, да бъда наричан начинаещ ...
12.03 16:03
Смешно е, да бъда наричан начинаещ нумизмат!?
Вярно ,от няколко години не се занимавам, заради царския закон, но аз съм общувал с проф. Йорданка Юрукова, с Камен Тодоров, за проф Карайотов е ставало дума, имал съм контакти с най- вещите в областта и не на последно място имам и трудове с такава насоченост
Така, че няма какво повече да се коментира в тази посока!
цитирай
Редактирай | Изтрий
54. leonleonovpom2 - Всъщност, на Български златният ...
12.03 16:05
Всъщност, на Български златният скифат/ на италиански-достоен за презрение, затова почти неупотребяван за перперата/ се нарича хиперперон, оттам идва и съкратеното перпера
Това ,че официалният език в империята е гръцки, не я прави гръцка! Поданиците и на гръцки се наричат ромеи- римляни!
цитирай
Редактирай | Изтрий
10. leonleonovpom2 - Отам и жаргона-Скивай или скибай- ...
14:08
Оттам и жаргона-Скивай или скибай- нещо недостойно за гледане!
Например-Скибаш ли, какво пише тука?
цитирай
цитирай
Редактирай | Изтрий
На бас се хващам, като гледам стила, че написаното е много години слуед оригинала на Манасиевата хроника!
А, докажи ,че не е!
Много си тъп, в сборния коментар съм ти написал всичко, даже и за монетите
Бавноразвиващ ли си, аутист ли си?
цитирайА, докажи ,че не е!
Много си тъп, в сборния коментар съм ти написал всичко, даже и за монетите
Бавноразвиващ ли си, аутист ли си?
6.
marknatan -
благодаря, Краси! Някои не могат да се примирят с анализите, които мога да правя!
14.03.2019 04:22
14.03.2019 04:22
merlin68 написа:
Дори едно магаре трябва да има някаква мярка и да схваща докъде може да простре идиотизма си.
благодаря, Краси!
Някои не могат да се примирят с анализите, които мога да правя!
Ами, професионален дефект е, ако искат
Човек ,който в професията си прави непрекъснато анализи, няма как да не може да ги прехвърли и другаде! А пък напъните да се присмеят, правят тях смешни!
radostinalassa написа:
историци. Циганите са римляни, твърдиш ти. Само саксите имат жълта жилка.
Аз мога да те напсувам , но не ми е в стила. Ще се получи верига от псувни, а това храни Гаава или как се пише точно. Ти сигурно знаеш, като я храниш редовно. И баба ти знае.
Аз мога да те напсувам , но не ми е в стила. Ще се получи верига от псувни, а това храни Гаава или как се пише точно. Ти сигурно знаеш, като я храниш редовно. И баба ти знае.
ти си добро момиче, умно , търсещо , сериозно момиче...
Нали четеш " Върховната истина" .. там е обяснено .. на широко и дълго . Ти често казваш Истината, но не цялата. Зашо?
born написа:
Идиотизмът е природен дар като гърбицата и мускулите. А идиотите са създадени от природата и създателите, за да ни веселят и доказват на популацията, че маймуняците са башбоцманите на прогреса и демокрацията.
Бравос за талантливото произведение !
Дори и Маймунякът боцман не би могъл така да ги навърже ! За Уфсътъ нема какво да говорим !
На моменти ми напомняш стилово Петър Незнакомов , но у него главен бе Въргозунякът...
leonleonovpom2 написа:
Златното магаре е самият връх на идиотизма!
Неговият Еверест е!
Да отива в бензиностанцията, като помпиер!
Поне това е показало, че може!
Това му е призванието!
Неговият Еверест е!
Да отива в бензиностанцията, като помпиер!
Поне това е показало, че може!
Това му е призванието!
Благословен си, за този много труден по човешки катарзисен акт на проява на висша християнска и човешка добродетел!
Да бъдат благословени и хората, с които се опрощаваш
и спазвайте оброка, който ти правиш пред Бог от общо име!
10.
marknatan -
и, къде да се смеем? чек да запитам..гъсето-въсето.. един Мърлинчо,изгубен...в Русската мъгла... целувай сега ръка на баба ромска Най-Готска..
14.03.2019 04:38
14.03.2019 04:38
leonleonovpom2 написа:
Посочи някое магаре като тебе, да му обясня и после то да обясни на тебе!
Къде ти са публикациите, в кое магарешко списание публикумаш, като начинаещ нумизмат искам да се квалифицирам!
Взимай си хаповете за магарета редовно!
Поне ревът ти да е редовен!
Бизантийско магаре!
Кого лъжеш с помпенето на тъпите си писания?
Къде ти са публикациите, в кое магарешко списание публикумаш, като начинаещ нумизмат искам да се квалифицирам!
Взимай си хаповете за магарета редовно!
Поне ревът ти да е редовен!
Бизантийско магаре!
Кого лъжеш с помпенето на тъпите си писания?
и, къде да се смеем? чек да запитам..гъсето-въсето..
един Мърлинчо,изгубен...в Русската мъгла...
целувай сега ръка на баба ромска Най-Готска..
leonleonovpom2 написа:
На бас се хващам, като гледам стила, че написаното е много години слуед оригинала на Манасиевата хроника!
А, докажи ,че не е!
Много си тъп, в сборния коментар съм ти написал всичко, даже и за монетите
Бавноразвиващ ли си, аутист ли си?
А, докажи ,че не е!
Много си тъп, в сборния коментар съм ти написал всичко, даже и за монетите
Бавноразвиващ ли си, аутист ли си?
Абсолютно вярна "логика" Иване, никой не би посмял да нарече империята Византия, на старото име на Константинопол, пренебрегвайки един от най-великите императори, още повече, че той е наложил християнството в империята.
Ромеите, никога не са наричали империята си Византия, а себе си гърци.
само. че това е
" логиката" на психопат без възможност да прави причино-следствени връзки. Т.нар. Манасиева хроника е 100 г след като Вулв измислил термина Византия, а византините, монетите на византийците, двеста и кусур години след това, да не им търсим кусура, кусура им е , че съществуват а психопата катотебя обяснително описателен тъпчо лишен от когнивтивни възможности няма място освен в кошарата на ожците серафинки
Търсене