Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2012 13:20 - " Новогодишно парти в будоара на г-жа ... " еднотактова пиеса
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2083 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 12.12.2012 02:47


На сцената, будоар във висок софийски стил. Г-жата забавлява гостите .

Г-жата –Слушам ги как говорят за мен едни селяни по радиото.Нещо нета ми изневерява тия дни, че викам техника, казва единия. ( А Аз съм Анета. ) Другият и той недоразбрал за името ми се обажда: Не, бой се. И мойта Деска се вируси фаща. Все по дофтори ходи

В междучасието после пак ги слушам как говорят за мен селяните, но anonimno на екрана, защото мога да чета и с правописни грешки, не като мякането дето, като дойде некоя джойса от Варна, казвам на гримьорката да и извади ръкавицата на мекицата от гърлота та да я разбирам и превеждам на Приятелите ни в  ефира .

tutankhamon66 ( Мумията)- Трудно ми е да следя дълбочината на логичната ти и свързана мисъл

Ма Вие в РАДИОТО И гримьорни ли имате !?

Г-жата, Прашкова,(ahpiskova , анджи и т.н.) - Е ТИ кво мислиш, нема да ги слуша цела БЪлгария , която мене слуша не гримирани селянките джойсита в студиото ми Да ви дам един джокер- наляти до козирката с ментето на цар киро защото финландска водка им е скъпа

 

И  да продължа с тоз от Варна ми мяка. "Ньещо ньета ми изньеверява тя дни, но утрйе тйехника щйе и разкажхе игратьа". Аз съм Анета, а не нета, но тъпите дарсита паткосиси освен да дуднят блогерици в блокъ с двете си мозъчни клетки по Дунава граница немат, и името ми не могат да напишат без Рустам да им путсказвъ, къде да ми го сложат пълният член. Топа един путска звач, на пишкова ще путсказва как се пишка с пишка .

Другия недоразбрал се кефи без да знае, че е в ефира, пардо на екрана: "Не, бой се", вика, другият рогоносец, "И мойта Деска се вируси фаща."

"И ти кво" вика първия- некъф рус там," ти форматира ли я ? Така е най-лесно. Нищо не плащаш."

 
Г-жата- А за да можете и приятелите ми и хората, с които иначе си имам приказката вие по-интелегнтната част да си се посмееме себеподобните по акъл, но защо да ги обиждам лично ? реших само да онагледя дискусията виртуално, и те ще се задавят със собствения си мармалад. ха ха ха Нека се видят в пълния си блясък, си казах и реших да си направя потребителско име сама  за целта в блога, защото приятелят ми който ми го направи моето вече не е между нас, разбирате, какво искам да кажа, оказа се куха лейка профил де от ония, среяу които сме се събрали тримата четирима хубавци и най вече грозниците блогерици и най-вече грозницата блогерицата варненската, но Приятели, аз имам вас и Чета Аз,
 
Камю (камосутрин)-  вдига  малката си парфюмирана ръчичка и започва нервно да маха с нея, така ,че една от ръкавелата му пада в чашата на Г-жата, и извънява.

Г-жата - Оооо, пак ми отнеха думата, знаете кои. аз пак съм атам ,не саме преместили самоп съм на друго място.

Камю- Анджи, не не , аз бях исках само да Ви путкрепя, Аз като софиянец да се изкажа фъв Ваша  путкрепа. Егати тъпите боянски селяни. Още си бият жените

Г-жата -"За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола" БлогБГ. 

Камю се  задавя от малсионакта , кояпто след дадената путкрепа ие извадил от чашата с шампанско  оставил е чашата, киоято държи "аристократично" със  разпереното си кутре , на което е оставен благороден нокът дупнишки тип ухопичиствач на масата, попил е с кърпичка устната си, която е разперената част от ръкава на ризата му който без ръкавелата си се вее като носна кърпичка   и с гордо изпънта врат самодоволно оглежда аудиторията от своята кинта и двадесет височина сиизпулва като изсмуква и облизва маслинака след която я заджваква преди да почервенее задваен от репликата на Г-жата.

Г-жата- Приятелю това не за приятелите ми приятелю Камю, това е какво прочетих аз като реших да приведа опцията по излагането на кухите лейки да севидят на какво ниво са и в блога им.

Камосутров- Ох анджи, какво щях да правя вече трябваше да откривам нов ник защото Ви дадох путкрепата си.

Г-жата  Та да повторя за ПРИЯТЕЛИТЕ си съмишленици, които сме се съббрали тук, чета Аз, защото нимогат да четат  някои катон някои сещатеб се кои  като , пишещи, дори не знаят да четат, а само пишат ,чета в  -"За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола" БлогБГ.

Как ли пък не !!?, да ме разбере некой рус там, че съм аз. Направих си "анонимнатапишкова" и сега, като пише "влезте с вашето потребителско" си пиша "анонимнапишкова" и си пиша паролата "пишковасчервенитепрашки", ако съм с червените, "пишковасзеленитепрашки", ако съм със зелените, които приятелите и съмишлениците ми знаят че много отива на розовата фига на черните плочки, ако съсм със сините си прашки, пиша ПАРОлата " пишковассинитепрашки" , която не нзма дали се усещата си ми е ми е старата парола за приятелите , които от личен опит знаят кой ден с кви прашки ходя и си влезох с анонимнотопотребителско име, а паролата не се вижда за да мисе пази аналността за личните връзки

kamosutrin Камю - Изправя се без да иска разрешение и декларира на всеослушание -Аз като софиянец да се изкажа в путкрепа. Егати тъпите боянски селяни. Още си бият жените.

sapaрток - От време Оно така е било ! -И вдига високо чашата си в аристократичния маниер на камю ,държащ я с разпереното си онъкатено кутре

 

Камю - Така им се пада на селянките в блока надошли в София. Преди сто години пламнала епидемия и докторите от София му казали на кмета на селото да не пият от реката вода, защото имало бацили, той ги завел софийските доктори на Боянският водопад и ги питал, е па ако пусна отгоре един вол, че оживее ли? Е няма, казали докторите. Е тогава, пийте селяни, бацила да не по як от вола ! заръчал кмета.

 

Г жата "Анджи" ПИШКОВА - Да ги форматират още селяните им, селянките в блога, така им се пада, а за да можете и приятелите ми и хората, с които иначе си имам приказката вие по-интелегнтната част да си се посмееме себеподобните по акъл, но защо да ги обиждам лично ? Само онагледявам дискусията, и те ще се задавят със собствения си мармалад. Нека се видят в пълния си блясък:Толкова от мен за днес, имам повечко работа и заснела съм подходящите обекти - в пълното им великолепие, за това тези дни смятам да направя конструктивно предложение до "Инвестор", както и че хората, които ще гласуват за този постинг, ще го подкрепят с лицето си и името си. Разбира се, след като обсъдим подробностите заедно. Ще го пусна и по калния ред .
Мислещите хора имаме интерес това да се промени и можем да убедим собствениците на блога, че ще имат по-сериозен трафик, ако се стимулира конструктивния дух и не се допуска разводняването му и за това го направих първо, като постинг.
Чета Аз Обаче, защото мога да чета, а не като някои отрицателните гласове от познатите кухи профили, които принадлежат на трима-четирима познати блогови хубавци и грозници, докато положителните са от реални потребители, какво са заявили от фалоращите на които ние чистосърдечно сме се заели да им го вдигнеме:

"За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола" БлогБГ. Как ли пък не !!?, да ме разбере некой рус там, че съм аз. Направих си "анонимнатапишкова" и сега, като пише "влезте с вашето потребителско" си пиша "анонимнапишкова" и си пиша паролата "3яапиш5кова+пляс>%", която си ми е старата и си влязох с анонимнотопотребителско име "анонимнатапишкова", а паролата не се вижда за да ми се пази аналността за личните връзки на дебелото сапартъшко.

Сега ви оставям, че имам работа. До скоро!

 

tutankamonsava  Мумията - Опа, улових мига! От втория път. Трудно ми е да следя дълбочината на логичната ти и свързана мисъл.

НО, АНДЖИ ти това вече не ни ли го каза в началото.

 

Г-жата - За приятелите ми и хората, с които иначе си имам приказката Мислещите хора аз обясних още в началото, а това сега е за кухите профили, Не постигнали нищо в живота, намиращи утеха в нетното плюене по другите, които принадлежат на трима-четирима познати селянина наводнили София.

Прашкова апродължва - Мдааа,
Пане, което е Г-н , ако знаете чужди черковни езици, като мене, а не сте кухи лейки, като тъпите блогерици и оная джойса от Варна, заснела съм подходящите обекти  Пане,  в пълното им великолепие.

Да не би да се разпознаваш и ти там, да съм те хванала без да искам? саркастично запитва Г-жата като отпива от чашата си и се оглежда за реакцията на публиката си.
 

Чуват Ръкопляскания от Публиката зад кадър и се вижда енергичното им ръкомахане след което всички стават на крака и вдигат чашите си.
- За Анджи


Саяпартъке взима вилица от масата и зачуква по чашата си, всички обръщата погледи към него

saparostok - Даа, много живо представяне на действията на определени индивиди

Поздрави!

 
Всички се обръщата към него - Ние те обичаме Пак ни събуди

Гостите се споглеждат- Как пак само се усети да ни събуди


Една вафличка тип, Фили Киркоров,прави крачка напред преоблечена като мускета и коленичи пред Анджи
 

cefulades Крик Киркоров- Ама целият курник си пренесли ... тук, Анджи !

Гостите - Анджи, анджи, анджи.

Анджи - Успокойте се, да си седнеме по местата  и да им дадеме неящо да се нахранят, кухите лейки. Някакви предложения?

 

Алла Пугачова - А Аз какво да кажа, като ме обсъждат не с патки, а проскубани мишоци и мишочки. Де Рустам де, ПИСКОВА и аз, като тебе мед щех да му нося. Ма пуста уруспия. или там кво беше спараток писа речник по тези тракийски пунятия

 

loskuche - Али, не са мишоци и т. н., а патки с ... с п*тки!
 

камю -Основно основано обоснование, имаш добро убуняние, както е казал спараток

ahpiskova Прашкова - Основно. Хубаво, ама не пренебрегвай и дамите в компанията. Те, като лудото, са се обадили и тук с коментари

Пишкова се явява сред ръкопляскащите и ръкуводи правилното ръкопляскане на отговорните другари.

Пръв разбирасе ориентирано откликва другаря захвърлил камата

камю- Анджи, реших да покажа с видео, някои фундаментални блогъри
Надявам се да се разбере от всички.

ahpiskova - Са,
понякога съм великодушна и им давам вниманието. Което заслужават - като време и отношение.
Са, на тези линкове им викам "надграждане на идеята". Нека се видят в пълния си блясък:)
Толкова от мен за днес, имам повечко работа

камю - Анджи,

Представяш ли си Многор, Рус Там, Палто и Балефитнес пред камера или микрофон?
-)))))))))))) Тон режисьора ще има да им ги путсеща, че микрофона не е .... и не е ... и не бива да му се правят свирки в ефир. ИМА си време за всичко.

Ех, не са като нас страрите кадри, тея от НОВИните на първата! Ние с един поглед си разбирахме РЕЖИСьОРЧЕТо, га е за свирка , га за анализиране, га сме канени за шведка .
 

pantaрей - Абе не ви знам
ма май имате гейско подсъзнание вие двамцата, м? Камасутров не съм се и съмнявал в теб, понеже всички знаем как се биеш в гърдите, че си много умен и голям експерт, може и да си експерт по гейско подсъзнание

 

Алла Пучагова- Анджи Видя ли? Изтриха ми публикация в ... която питам .Изтриха и въпроса ми с който питам, а сега как ще раберат какво питам, егати и селяндурите

 

Анджи : В голямото съм и мога да драсна един коментар. Абсолютно съм съгласна alllоy

КАК ЩЕ РАЗБЕРАТ КАКВО ГИ ПИТАШ, КАТО СА ТИ ИЗТРИЛИ ВЪПРОСА С КОЙТО ПИТАШ !?

Помислете си приятели - при това положение си струва да опитаме да се справим с тях.

За това тези дни смятам да направя конструктивно предложение до "Инвестор", както и че хората, които гласуваха за този постинг, ще го подкрепят с лицето си и името си. Разбира се, след като обсъдим подробностите заедно. Ще го пусна като постинг.
Мислещите хора имаме интерес това да се промени и можем да убедим собствениците на блога, че ще имат по-сериозен трафик, ако се стимулира конструктивния дух и не се допуска разводняването му и триенето на въпросите ми с които питам, което си е рязане на клона на който седиш, ако ме попитате, сега как ще разберат какво ги питам, ако си изтрия въпроса.

Не всички са като психопата боцман, невменяемия дзвер, гетския престъпник, анонимусбулгарикускуса и дебилни мутреси от ромската фиеста да си четат Мисълта !

kamosutrин - Анджи, какво ви пука за блог.бг и Инвестор?

Гледам някои от сайтовете им. То крадене на материали, то крадене на снимки от мрежата, е тука имаше една дарси беше сложила преди година време фото на едни патоци, и помня на времето с каква възхита обсъждаше със смотльото Рустам фундаменталните цици на една блогърка, които гледали на снимки на патиците сложени от дарси там и кометираха и се оливаха от смях на крадената снимка с трите патици патоци ли били кво беше, на времето беше, защото аз ги хванах откъде е крала дарсито снимката с трите патици и отде е взела идеята.

sparoцоцоцок - Даа, много живо представяне на действията на определени индивиди :))

Поздрави!

angи - само да вметна от онагледяване за приятелите ми и хората, с които иначе си имам приказката Даа, много живо представяне на д...
Съвсем живо и автентично.

Мислещите хора имаме интерес това да се промени и можем да убедим собствениците на блога, че ще имат по-сериозен трафик, ако се стимулира конструктивния дух и не се допуска разводняването му.

tutankа - anги ,

Затова Blog.bg е пред фалит и никакви идиотщини не могат да помогнат. Не виждам защо да ги крепим повече. Ако останат на първа страница,т очно за една седмица ще затворят сайта.

 

ahpiskova - Помислете - при това положение си струва да опитаме да се справим с тях. Иначе тази платформа, като нищо ще отиде на кино, ако се оставят такива да си вихрят коня.
 


tutankamon6 - angi ,

Да се изказваш там, където си нежелан, е все едно да влезеш в чужда къща без разрешение. Hарича се взлом и не е нужно да обяснявам защо е забранено. Последният, който го пробва в моя дом, полетя с главата надолу по стълбите. Върна се окървавен, за да ми се извини.


kamosutrин - И на мене, и на мене така досега само един ми е избегал, а живея на 14 етаж и и звънвам на жената, че се качвам по стълбите. Да да влезеш в чужда къща без разрешение на стопанина и ! НЕ СА ПОЗНАЛИ!

tutankamon6 Опа, улових мига!

Да не отричаш, че съм тебе съм изхвърлял по стълбището и от мен си научил този номер - навик ти е да се извърташ според ситуацията и моментната изгода ?

За разлика от тукашните идиотчета, по други сайтове контактувам с над 100 хиляди човека и на българите разправям, че Blog.bg е тотално развален заради хора-отпадъци, които смятат, че могат да серат, където им е удобно. Същите изроди ме следят навсякъде с фалшиви профили и вярват, че не съм ги усетил. Ама нека кликат - това е целта ми.

На 5-6 постинга по други сайтове пускам един тук - ей така, за да разменим по някоя приказка с хората, на които го държа.
 


 

 

ahpiskova - Помислете - при това положение си струва да опитаме да се справим с тях. Само да вметна , някой знае ли как се мете СТЪЛБИЩЕ ?

 


 

ahpiskova - Между другото,

отрицателните гласове са от познатите кухи профили, които принадлежат на три ма-чети рима, познати . Докато положителните са от реални потребители. Помислете - при това положение си струва да опитаме да се справим с тях.
Сега ви оставям, че имам работа. До скоро!

 Камосутров към гостите- АБе ква и беше паролата днеска на ПИШкова ? 

ГОСтите- Е па питай рустам че ние не сме ги виждали всичките

Неръкопляскали гласували с минус :

selskamutra
1:34 - заparavankofivan1
21:29 - balevфитенса
21:26 - ivoи0o

 

Спускане на завесата. ЗАВЕСАТА Е ПОЛУЗАТВОРЕНА в пролуката се виждат ПОЛУРАЗТВОРЕНИТЕ краци на пискова с зелените прашки на колене пред режисьорчето, моя милост.


П.П“ В ролята на пишкова съм поканил любимата си актриса джойсито ма тя се фанала с "Науката" и може да обявя конкурс за нова главна актриса на ист анарх

СЕДМИЧЕН комплект прашките ала пишкова подарък от мене

 

 

 измислена худижестевната интерпретация но по истинска реакция на ист.анарх.




Гласувай:
3



1. saportok - :)
12.12.2012 11:00
:)
цитирай
2. rustam - Браво!
12.12.2012 14:54
макар и малко длъжко.
цитирай
3. marknatan - Дълго за душманите. . . или поради ...
13.12.2012 04:03
Дълго за душманите

... или поради липсата на сексуалните сцени, които са само в платената версия, зависи от пустановката

това е пиеса Първа част

описанието на ПРашкова по прашки с които представя паролата на гостите си не е записано само е замислено и ще се допише Това е работна пиеса

ВТората част е "Дйоиси на кола" призвързана от ТРАКИйсите ,м които тука на тва събрание взимат РЕШЕНИЕТО ДА ИЗгорят ВЕЩИЦАТА сречту ПУЗнанието на РЕлигията им

ВИЯх прашкова е написала и призива вече отивам до гу прочета какво е измислила този път

ЗАГРИЖЕНАТА ДРУГАРСКА ОБЩЕСТВЕНОСТ

ТЕ ОТГОВОРНИТЕ ДРУГАРИ

Ха ха ха камусутрин педалите и тетките обществници някога както сега


е тва мернах:

Конструктивно предложение до модераторите на блог.Бг.
от: angpiskova

това ще ми е второто влизане там

искрено се смея на ПАРТИЙНО ОТГОВОРНАТА ОБЩЕСТВЕНОСТ

ОСЪЖДАЩА И ЗАКЛЕЙМЯВАЩА

ха ха ха

ОБЗАЛАГАМ СЕ ЧЕ СА ИЗЗЕЛИ ПРЕРОГАТИВИТЕ НА РАЙОНЕН СЪД И ВЕЧЕ СА ИЗДАЛИ ПРИСЪДАТА СИ ЛУИ СА КУХИТЕ ЛЕЙКИ И ТРЕБВА ДА СЕ ТРИЯТ

"НЕСЪГ:ЛАСНИТЕ С ТЕХНИТЕ ОЛИГОФРЕНСКИ СЕКТАНСТКИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ ЗА ЛОВ НА ВЕЩИЦИ"

ВЕЩИЦАТА КАТАНЧО С ПСИХОПАТТКАТА ПРАШКОВА И КРИВОГЛЕДИЯ НЕРЕДОВНИК СПАРТЪКА ПО МЕТИДА НА ПСИХОПАТА БОЦКО


И ТАЯ РАБОТЕЛА В БГ РАДИО ДЕБА И РАДИОТО ЕБА И ДЪРЖАВАТ


КАТО ИМ ПРОЧЕТЕШ ПИСАНИЯТА ИСКОВА МОЛБА ЗА ОТКАЗ ОТ РАДИО ДА НАПИШЕШ

тази пиеса се роди след първото ми и единстевно засега влизане в този блог на тази прашкова и фпичатленеито ми от тълпата там, което си е евтерчнтично и отразява реалната дейтвителност в една държава и общество
цитирай
4. marknatan - рустеме. тея вещици наистина ли не ...
13.12.2012 04:16
рустеме.

тея вещици наистина ли не осъзнават че са напълно нередовни


акъла ми не го побира че има и други по метода на психопата боцман и ветеринарна слава да си се самонавиват и ве дно ветерианрно пардон вирулано пространстцо ори да н могат да изиграят нормален человек

че на практика в действителността на задунайксъта губерния са идиоти не различаващи дехтвително от нормално и вървящи след киро и метовци и пододна нереална църковна сган е едно, но и когатао сганта освободена от телата и задълженията си и виртуално не може да изиграе нормален човек всикчо е изгубено за тях

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3869097
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930