Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2015 14:03 - Последното Чудо на Рилския / римския/ Чудотворец съгражданин на Българите
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 4252 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 13.02.2015 05:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В служба от 1451 г. Й. Иванов откри следи от времето , когато българите са смятани за новопокръстен народ. Цело Чудо е, че не я обяви за службата на братя Грим или брат им Климент Римски и Борис Покръстителя им.
" О ти избрано стадо Христово и верни съборе новопокръстени люде, елате да се притечем всички в деня на честната памет на преблажения отца Ивана, който просия в Рил/м/ската планина и сега дойде при нас. Ето, пред нас лежи неговото всечестно тяло; то крепи у нас чистата вяра и събаря еретическите мъдрувания на ония, които не вярват във възкресението; то и след смъртта дава знак на слепите, чрез него хромите прохождат, схванатите се разпущат, изнемощелите заякват, бесовете изчезвати нашите благоверни царе укрепват срещу противниците" 
Текста  демонстрира, че службата е съчинено през десети век и че почитаният преблажен отец не може да  бъде друг а самият цар Петър, който е оставил на новопокръстения си народ, Църквите запазили България, както е записал в постановлението си Васил II: 
" Защото, ако и да станахме господар на тая страна ( България) запазихме непокътнати нейните права, като ги потвърдихме с наши хрисовули и грамоти. Също и сегашният архиепископ на България постановяваме да има толкова епархия, колкото е била при цар Петра, и да владее и управлява всичките епископства на България." 
 
Това е времето на цар Петър по което възникналоо учението на поп Богомил, както е указано в т нар Борилов синодик, " Попа бгwмила иже при пе/тръ цри блъгарстъмь. въспрiемшаго манихеискж/ж сiж ересь и въ блъгарстъ/ земли разсъавшаго. " Известна е кореспонденцията м/у цар Петър и чио му, Кнстантинополския патриарх засягаща проблема на новата ерес.   
и не друг а цар петър " крепи у нас чистата вяра и събаря еретическите мъдрувания на ония, които не вярват във възкресението" се казва в житието, за което научения работник ненаучно определя, О ЧУДО, че не ставало дума за Борис Покръстителя, а за светинята Йоан Рилксия, пардон Римскиия от Сердика, съгражданин на българите !
И тва ако не е Чудо, да затриеш царя създал България, историческа личност и дала повод на Васил да даде на Българския архиепископ толкова колкото и при цар Петър а да се кланяш на агиографско измлислено чучелото , защото царя Петър го бил инсталирал да свети с неговата светлина в душите на християните забрвили че имали цар Сетец ма си спомнили в 15 век че той им бил инсталирал светеца закрилник  

Освен неква кришнарска радост, че имали пустинник, който се хранел с пчели ( явна алюзия с Йоан Предтеча нагъвал скакалци-б.а) нищо от делата и живот на светеца не заслужва вниманието на съселяните на съгражданина на българите  с изключение, че от всяко житие изскача цар Петър, неизвестния светец  за БПЦ  който, каква  ирония  е факта, че с това, че оказал  височайшо внимание превърнал някой в светец в очите на народа само по волята на  височайшото си царско си благовнимание, което в крайна сметка се оказало и главната причина Римкия чудотворец  да  бъде считан за светец и да съществув в съзнанието на тъмните балкански убекти от 15-16-17-18 век а имено след, като цар Петър заповядал на царските охранени хора да инсталират телесата му в Сердика, светоста на инсталирания се разнесла по тези ширини и това тутакси докюментирано в 15 век, цели три века преди по тези ширини да е появат братя Грим, чийто прзник бил празнуван за пръв път в описание на руски търговец в 19 век, а първия матрялен факт от братя грим била чешма издигната в 1885 г с вода от Извора за жадни душици.
Йордан Иванов  отбелязва: " истинското си светителко достойнство получил, след като останките му били пренесени от  цар Петър в Средец"
  Известен с това че е известен !;  Бил привлякъл погледа на цар Петър един вид прототипа на Парисс Хилтон известна с това че е известна Ми да беше помолил некой грък да му подаде огледало и воала БПЦ щеше да има и цар светец в регистрите си    Предполагаемия светец живял в ерата на богомилството не е оставил и един акорд  срещу богомилите но за сметка на това изтребил доста скакалци и заслужил вниманиетона православитео забравило че имали цар светец историческа личност упоменара и във гръцките фермани,  до там  го обявчт за отец и съгражданин на българите гаче те са некоя житна култура застражени от скаклците и той им е спасителя  И такива тези не липсват на бглайнометеи които като ги зачете человек гребат с решетото  рашевци разни култури в един момент читателя започва да обръща заглавието и да си мисли че е попаднал в някой институт по зърнени култири или по микробиология на  развитие на млечно кисели хранително вкусови зърна на научените сътруднички и превръщане им в  интституции за производство на бацилус булгарикус при лаборатория на медицинска академия.  
Отеца съгражданинин на българите и средецки чудотворец се превърнал и в рилски, което рилски е на една черта от римски, до там че не е ясно какво се опитват да прикриват поповете исихасти за някой отец римски съгражданин на българите за доказ на цар Йоан пред апостолическата катедра и техен отец и покровител на другия с римско потекло Йоан,  който е осран повече и от  светеца инок и бивш цар Петър, нищо че докюментирано е довлекъл де що има мощи до които се е докопал в Търново, за да се превърнат в Търновски светци, а за награда е осран и изтипосан от победилите христипни  пронизан от покровителя на рода си св Димитър ( виж т 2 гл 5 на ист анарх)   за радост на исихазъма  и гръцката фанариотщина наложила, че да ядеш скакалци привлича царско внимание и ти помага да забравиш за царете си, защото те превръща в дзвезда за научените работници.
  Все пак натрапчивото появяване на цар петровото име и свързването на житието на рилски светц с него при липсата на каквито и да е литературни сведения за подобна историчска личност,  него по думите на арх доц Стефанов " липсват каквито и да е литертурни сведения за светеца " ни задължава да погледнем  критично на предоставените късно изплували текстове за житието му в които е запазен спомена за цар Петър. за който об аче БПЦ немала спомен, и да се запитаме , а не е ли тази служба служба за цар Ппетър преработена в 14 15 век от победилите фанариоти, и кой почита народа под името Йоан съгражданин на българите и римски чудотворец от Сердика заявен не за българин по род а с неясното " съгражданин на българите" гаче е довлечен от чужбина
В тази светлина изчезването на цар светец през 10 век установил 40 епархии  с хиляди църкви и появяването  на светец закрилникна българите йоан  в 14 15 век свързан с изчезналия иначе цар петър още повече буди недоумение, защото днес извън вскакво съмненеи е доказано, че цар петър е историчека личност и е бил светец и мощите му са били налични, и книжнината му се е чела и разпространявала до нчалото на 17 век, което разбира се превърна хипотезата изказана тук,  че цар Петър се е замонашил, като Йоана в теза тъй като на практика мощите и службите към цар петър са факт  . 
От текст на службата към рилския светец от 1451 г има основание  се счита, че под това име Йоан се е замонашил цар Петър. Самата история с изчезването на цар Петър и побягването му в Рим, където се замонашил е повече от любопитна ище повече с появяването му като РиМски светец в две служби и няколко, като РиЛски, в добавка на  сведението на печатаря Яков Крайчек който е записла, че имало светец инок бивш цар Български чиито книги били разпространени в началото на 17 век във Венеция, и койт свършил своя живот в Рим," Съж изьводь wбретохь азь Иаковь вь книгаь Петра Цра Бльгарскаго иже бiеше томоy настолни градь велики Преславь и оy мрет вь велики Римь " в подкрепа на Анонимната БГ хроника, че царят Етър побягнал от насилниците в Рим, и се изпарил яко дим от хисторити на бглайнометите, гаче не е историческа личност Т.е. и по туристическите правила има безусловно путвърждение,че цар Петър(инокааго Бъвшагом Цар Блъгаром) е починал в Рим, нещо за което нито БПЦ нито БГ лайнометите признават и до днес доказали математичски  от цели две гръзки сведения, че царят, като етър се капичнал в сведенията на Лъв Дякон през 963 г и нямал време да стане инок светц или в още по наученото далу му още пет години живот, сведение на Г Скилица за смъртта му чк в 968 г. ,  но на правилната иначе дата 30 януари, изчислена от лайнометите по осраното иначе и без доказателствена стойностт за целите на бгпроституцията " наше", " родно", "местно" сведение написано н а презряния български от българин на българин за българи записано да обърква истинската история на научените работници и техните учени сътруднисцици.    Известно , че редица езически култове и религии са се съхранили, защото поклонниците им са се включили в християнството и са започнали да се почитат като християнски обичаи. 

В тази светлина дори не е конспирациоона теория да се предположи, че за да спасят мощите на цар Петър от исихасткия погром и тоталното им заличване, на прктика успешно, народа започва да го почита , като Йоан и исихатката  се хваща на хорото и довежда изтриването на паметта на цар Петър докрай с измислените фанариотски житиета, в които обаче закодиран  изплува образа на реалния светец почитан от българите като техен закрилник цар Петър 



Гласувай:
3



1. syrmaepon - Верно е, че Василий запазва правата ...
13.02.2015 10:10
Верно е, че Василий запазва правата за собствена епархия и литургия, според мен от чисто международни политически причини, а може и това да е хитра тактика да привлече, духовниците /български/ и да ги умиротвори и евентуално излекува от всякакъв национализъм.Моите предположения са, че това се спазвало в началото и до време, а сетне гърците малко по-малко са завладявали отвътре епархията. Ереста безспорно е голяма грижа за християнската държава, като всеки сепаратизъм. Понеже богомилите силно критикуват самата църква обсипана със злато и в чиято армия крачат ояли се войни /нещо много познато/ какво по-добро оръжие от един пустинник веган каращ само на плодове, след който /мощите му/ миряните да тръгнат към правилната църква, а не по поляните под открито небе при простите богомили.
цитирай
2. marknatan - аре стига глупости веган нагъващ ...
13.02.2015 11:23
аре стига глупости веган нагъващ скакалци лицемер измамил кротките овчици на исихастката пасмина

те му баха майката на калояна домъкнал им сите исихтки отрочета в търните та един веган нема да измислат за доказ колко са набожни

васил втория и последния васил о какава случайност е почитн като бългаски светец от българите на български и е българин последнт издънк на българина васил първи

петър е първият и последен ромски император с тива име петър

как па нема ни един ромски имп с това " католишко" име Петър

Тодор белгун се нарича Петър, начи нема никви вегани а Петър си се помни и мощите са му в българия почиатна като Йоан Рилски

от Белградската служба на св Петръ мних ( монах-инок:) бивш цар бльгаром

"Приидете вси верни Петр мниха да въсхвалим бьйвша от бога цар бльгарска" ради са Петре утвърждения црквам и градоъ твоему Праславу
завършва с
"моли владикая и бога Петре свети отче"

П.П. Фермана на Васил е включен не за да обсъждаме Васил, а като историчски факт , установяващ креденциите на св цар Петър , такъв каквито в късната агиография на т нар св Йоан липсват освен факта че бил ял скакалци и светулки и затова бил известн със светостта си , т ,е агиогрфска религизона представана самобичували се до смърт исихасти които могат да представят желанията си за ист фактология само на бевежи приели самобичуването и породдените от нго видения за исторически и научни докази
Тезата пък се доказа индиректно от представенате историческа фактология : свети цар Петър изчезва в съьия историчски момент в който се появява св Йоан . Агографската фигура на Св Йоан е натоварена със същата най-тежка и отговорна роля дотогава изпълнявана от реалната историческа фигура и светец цар Петър
Дори в житиетата на ноивя свете Йоан да нямаше нищо за цар Петър тези съвпадения са достатъчно доказателство за факта, че влезлия в тъмната кутията на Пандора в 13 век цар петър при отварчнето и в 16 се е превърнл в в Рилски чудотворец
Само, че в една част от разните различни приналежащи към нееднакви агиографски фигури жития на т нар сложносъствана синкретизирна агиография на т нар рилски чудотворец на скалъпената агиографска фигура на в Йоан незименно присъствува и ескалира цар Петър , от поклониик през събеседник т и до братец на светеца !
Така тезата се доказа и директно от намереното в службата ъдържание цитираното по горе от минея от 1451 г за новопокръстения народ , което бе последното Чудо на Светеца, защото как иначе да си обясниме научния факт че научения работник по определение не обяви светеца за Кирил и Методи или поне а Борис Покръстителя

Текта е директното диоакзателвсо че това което се почита за св Йоане е н апрактик а св ца Петър изскочил от кутията на Пандора, като Закрилника н БГ св Йона и почитан за Рилски Чудотворец и Зак
цитирай
3. marknatan - Къде са му светите мощи на Петр мниха ...
13.02.2015 11:58
Къде са му светите мощи на Петр мниха бьйвша от бога цар бльгарска илити ще ми даваш за доказ сведенията на тея дето са ги осрали за доказателство !? и ще приемаш за доказателство тъпни на невежи , но силно верващи

В какво верват

че цар петър се изпарил а на негово място закрилник на българия станали братя Грим

цитирай
4. marknatan - Маймуните не помнеличе имали цар ...
13.02.2015 12:24
Маймуните не помнеличе имали цар светец ма запомнили че бил направил друг светец а
И както вече казах правилото при хората е пръв по време пръв по право
появилата се агиографска измислица е в 15 век Исихастака тъпня че това бил рилки светец Йоан , вервайте ми ние сме пазитеите на хисторито си остава тъпня без покритие защото няма корени не е налична преди това
Петръ предхожда по време агиографската имислица наличен е и през ВБЦ ма бил зичезнал според исихастите и бгпрсотитуцията
Проституцията която не знаела че имали светец инок бивш цар не може да доказва извъм кръга на маймунското невежество
С вервайте ми ни сме Историята не става по силата на горния пример


Исихастака тъпня и агиографска зимислица трпбва да докаже че тва там е Йоан и че тоя Йоан не е Петър защото Петръ е реалнат историчска фигура и светец прехождащ исихастката тъпня и изчезнал точно след нлаганетои
цитирай
5. marknatan - Има един термин, който се отнася за ...
13.02.2015 12:39
Има един термин, който се отнася за всеки предмет, особено с историческа или худижествена или религиозна и т нат стойност т нар provenance
място на произход със хронологични записи на собствеността, като доказателство за автентичност
мощите в Римския нямат provenance по ранен от средата на 15 век
Със свързването им със цар петровото име победилите искат да се автентизират което означва че те или са енте модрноменте от исихасткия период 15 век илиса оригиналните на цар петър

проблемът им е обаче директно доказателство съдържащо се в службата от скопие
Така тезата се доказа и директно от намереното в службата ъдържание цитираното по горе от минея от 1451 г за новопокръстения народ , което бе последното Чудо на Светеца, защото как иначе да си обясниме научния факт че научения работник по определение не обяви светеца за Кирил и Методи или поне а Борис Покръстителя
Текста е директното доакзателвсо ч това което с почита за св Йоане е н апрактик а св ца Петър
Тезата пък се доказа директно и от представенате историческа фактология : свети цар Петър изчезва в същия историчски момент в който се появява св Йоан . Агографската фигура на Св Йоан е натоварена със същата най-тежка и отговорна роля дотогава изпълнявана от реалната историческа фигура и светец цар Петър
Дори в житиетата на ноивя свете Йоан да нямаше нищо за цар Петър тези съвпадения са достатъчно доказателство за факта, че влезлия в тъмната кутията на Пандора в 13 век цар петър при отварчнето и в 16 се е превърнл в в Рилски чудотворец
Само, че в една част от разните различни приналежащи към нееднакви агиографски фигури жития на т нар сложносъствана синкретизирна агиография на т нар рилски чудотворец на скалъпената агиографска фигура на в Йоан незименно присъствува и ескалира цар Петър , от поклониик през събеседник т и до братец на светеца !
цитирай
6. marknatan - Виденията на тетки за илирически ...
16.02.2015 07:09
Виденията на тетки за илирически герой Кубрат в аранжимент на хисторическия херой Йоан се дизенфектрат немедленно с изключана опция за карантинен период
Обезпаразитявайте виденията си в хисторическите си мнения за хисторито и принципно
не си изяснявайте на глас принципите на безпринципността по принцип на принципа
каква научена стойност са принципите през
призмата на принципите на принйципността
гледана принципно от принципите ви
цитирай
7. marknatan - Има един термин, който се отнася за ...
16.02.2015 08:44
Има един термин, който се отнася за всеки предмет, особено с историческа или худижествена или религиозна и т нат стойност т нар provenance
място на произход със хронологични записи на собствеността, като доказателство за автентичност
мощите в Римския нямат provenance по ранен от средата на 15 век
Със свързването им със цар петровото име победилите искат да се автентизират което означва че те или са енте модрноменте от исихасткия период 15 век илиса оригиналните на цар петър

проблемът им е обаче директно доказателство съдържащо се в службата от скопие
Така тезата се доказа и директно от намереното в службата ъдържание цитираното по горе от минея от 1451 г за новопокръстения народ , което бе последното Чудо на Светеца, защото как иначе да си обясниме научния факт че научения работник по определение не обяви светеца за Кирил и Методи или поне а Борис Покръстителя
Текста е директното доакзателвсо ч това което с почита за св Йоане е н апрактик а св ца Петър
Тезата пък се доказа директно и от представенате историческа фактология : свети цар Петър изчезва в същия историчски момент в който се появява св Йоан . Агографската фигура на Св Йоан е натоварена със същата най-тежка и отговорна роля дотогава изпълнявана от реалната историческа фигура и светец цар Петър
Дори в житиетата на ноивя свете Йоан да нямаше нищо за цар Петър тези съвпадения са достатъчно доказателство за факта, че влезлия в тъмната кутията на Пандора в 13 век цар петър при отварчнето и в 16 се е превърнл в в Рилски чудотворец
Само, че в една част от разните различни приналежащи към нееднакви агиографски фигури жития на т нар сложносъствана синкретизирна агиография на т нар рилски чудотворец на скалъпената агиографска фигура на в Йоан незименно присъствува и ескалира цар Петър , от поклониик през събеседник т и до братец на светеца !
цитирай
8. syrmaepon - Ето нещо и за други области наречени Рила
23.02.2015 14:56
Първоначалната форма на названието е стбълг. РЪ1Л~, праслав.
*Ry(d)la, образувано със суфикс -la (зап.-слав. -dla) от корен на стбълг.
'fЪ1ТН fЪ1tm 'рия, РОВЯ', рус. рыть, рою и пр., лит. rduti, rduju, rozJiau
'дърпам, изтръгвам', ratis 'картофена яма', латв. raut, railju, гайnи, ravu
'дърпам, грабя', стинд. rdvati 'разтрошава, разбива' и т. н. Няма съмнение,
че имаме работа с едно архаично образувание, което се среща ОIце на
три места в славянски земи и поради това представлява ценен изохид­
роним за славянския топонимичен атлас: а) Рила - мъчно проходима
местност с ровини зап. на 5 км от с. Д. Слатина, МихаЙЛОБградско (Се­
верозападна България). б) Рuла - планинска местност в Южна Сърбия, в
района на с. Брод, Горски срез (HaceJЬa и порекло становништва, ХХХУ,
1955, стр. 297). 3. Рыла - река в Южна Русия, в областта на гр. Курск,
на КОЯТО е разположен гр. РЫЛЬСК, десен приток на р. Сеймь, приток на
Десна (А. И. Я щ е нко, Топонимика Курской области, Курск, 1958,
стр. 23; МДп, стр. 222); ИМ,ето е засвидетелствувано в руски източник
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3870124
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930